Resan

Om två dagar har vi, om allt stämmer, precis klivit av planet i Egypten. Men jädrans vilken tankeverksamhet det är nu innan. Måste liksom planera, köpa in och fixa till Elton. Helt tokigt vad extra saker det rekommenderas att tas med, och jag tar ju med det mesta av det såklart. Känns som om väskan kommer att fyllas med solkräm och apoteksprylar.

I vanliga fall packar jag så nära inpå men redan i dag har jag tagit upp resväskan, varit på apoteket och dylikt. På ett sätt bra, för jag provade mina badkläder och insåg att det nog inte bara var jag som inte skulle velat visat upp mig i dem utan resten av mänskligheten hade också betackat sig för att se mig i dem. Ingen trevlig syn alltså. Så fick åka iväg och panikhandla nya badkläder av det mycket dåliga sortiment som fanns kvar från förra året i affärerna.

Har också tillbringat morgonen, som för mig startade redan fem med att lista ut hur jag ska lyckas ladda ner Youtube klipp till paddan, dock inte så svårt, det som tog tid var att göra det sen. Klippen är givetvis till Elton att ha att se på, på flyget.

Nu tränar vi tryckutjämning här hemma. Går lite åt fel håll, gick mycket bättre igår.

Kommentarer

  1. Vad harligt ni kommer fa. I morgon har vi bredband.. da maste vi horas av innan er avresa. vaaaa.. tranar man tryckutjamning!??

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg