Jag blev resten.
Andra dagen på utbildningen och det känns fortfarande lika bra. Det känns som en bra grupp och jag får verkligen träna på att inte vara så resultat inriktad utan vara i nuet och reflektera över vad som händer. På ett sätt gör vi inte speciellt mycket och på ett annat gör man en resa med sig själv och sitt tänkande. Otroligt spännande. I slutet på dagen skulle vi delas in i fyra grupper, vi är 8 personer och så skulle vi prata om hur vi tänkte gällande det. En av killarna D började berätta hur han tänkt sig. Han hade redan frågat kille J om de kunde jobba ihop. Att det blev J berodde på att de satt mitt emot varandra när vi var och åt och att han inte ville hamna i en tre grupp (vi var från början 7 personer), så för att säkra upp det hade han redan frågat J. Sen var det en tjej från en avdelning med en annan person och då tyckte hon det skulle vara bra att jobba med den personen och sen var det en tjej som ville jobba ihop med den första killen D, eftersom hon gillade hans sätt att t...