Fredagsmys, roligt snack och bebismilstolpar
Det är när man inser att jag har blivit en sådan person som inte har något annat att prata om än mina barn som jag blir något lite rädd. Men, det är så det är. Det händer inte så mycket utanför barnlivet just nu. På gott och ont. Mest ont i relation till andra eftersom det bara handlar om mina barn hela tiden. Men eftersom det är min blogg skriver jag precis det jag vill och då blir det om barnen. Så nu ska jag berätta roliga saker som Elton sagt igår och idag. Igår satt vi inne på hans rum och lekte. Han hade ambulansen och ville ha polisbilen också men den stod inte precis framför honom så då kunde han inte hitta den. Jag sa till honom att titta i billådan och det gjorde han men eftersom den inte var längst upp kunde han inte se den. Så jag hjälpte honom och då sa han. "Mamma du är så duktig på att leta och så bra på att hitta saker" Hur gullig är han inte. Idag satt han på pottan och bajsade och jag höll sällskap på toaletten. Jag frågar honom om han börjar bli fär...