Torsdag och för mig sista dagen i veckan i morgon ska hela familjen plus mammi på Claes Eriks begravning. Kommer nog kännas lite märkligt då vi har kalla kriget hemma eller i alla fall jag. I tisdags när jag är själv med barnen efter kvällsmat och tandborstning säger Elton att han vill luskammas för att det kliar så i huvudet. Jag kammar och det dröser ner löss. Så äckligt! Som tur är, är apoteket öppet till åtta så jag hinner dit innan det stänger och får avlusa alla, byta sängkläder, tvätta sängkläder och handdukar. Absolut ingen anledning till det kalla krig som utbrutit. MEN, i lördags bad han P att kamma honom vilket han inte gjorde och säger själv att han liksom inte tog det på allvar. Okey, vad kommer det sig undrar så klart jag eftersom det inte hör till vanan eller mer exakt aldrig har hänt att han efterfrågat det innan. Det kan han inte svara på och jag säger att jag vill prata mer om våra roller och att jag känner det som att det är jag som springer på ...