En något bättre dag.
En något bättre dag. Låg och tänkte ut massor av bra "hur att överleva relationen" strategier. Måste säga att jag kom på en otroligt bra lösning. Varannan helg får någon av oss åka iväg från fredag till söndag så att den andra personen får vara själv med barnen. Har dock inte berättat om den för den andra personen i relationen och tror inte att den personen tycker att det är en lika bra plan som jag själv tyckte när jag låg där i min ensamhet. Men otroligt smart och bra tycker jag i alla fall. Sen skickade jag med ett sms till mamma och frågade om hon ville ha sällskap ner till landet. Hon var otroligt nog vaken och svarade att det ville hon. Så jag och Svante åkte med henne och Elton och Per gick på stan och köpte skidsockor och badbyxor till Elton. Det var härligt på landet men vi var bara där en kortis. Pillade lite, tog kort på pv´n och sen åkte vi och fika. På vägen hem tog jag upp en sak som hon påbörjade igår. Hon pratade om Frillesås och att vi aldrig var där oc...