Idag är det fredag. En härlig dag där snön öser ner utanför. P och barnen har redan varit ute i pulkabacken medan jag körde ett pilatespass. En sak som förstör dagen lite är tyvärr att min huvudvärk är värre igen, märkte av det redan igår. Inte så hemsk att jag kraschar i sängen men ändå allt för mycket närvarande för att det ska kännas bra. Hatar huvudvärk och vill verkligen veta vad jag kan göra för att slippa den. Just nu sover P och Svante medan jag och Elton hänger i soffan. Han kollar på carsprylar och jag slösurfar på datorn. Det är mysigt att kunna slappa såhär ibland. Igår badade jag två gånger och om det inte var så att bägge gångerna var i badkaret så hade det varit svårt att kalla bägge för bad för de var totalt olika. Första gången, i min smak alldeles för kallt vatten, med Svante som slängde sig runt, hoppade, skvätte och var allmänt galen. Andra gången med Elton i varmt skönt bubblande vatten, nedsläckt och med endast lite doftljus tända till skön musik och härliga s...