Hade tänkt att berätta om tandläkaren, men nu har det gått så lång tid sedan dess, jag har fått perspektiv och det känns inte längre lika hemska. Men jag hade ett gigantiskt hål. Så orättvist eftersom jag borstar tänderna frenetiskt, använder tandsticka och sköljer med flour. Jag fick ta massor av bedövning eftersom den inte tog, tillslut fick jag en spruta med adrenalin så att det skulle ta, och det gjorde det. Den satt i till kvällen. Inte nog med det, jag trodde jag hade hål vänster nere, för det var där det kändes. Han fotade och petade, inget hål, han fick göra det där uppe också, inget hål där heller. Sen tog vi om det eftersom jag var övertygad men inte heller då hittade han något. Tillslut fick jag honom att kolla högersidan och där var det. Tydligen så är jag av den ovanliga typen att nerven går lite konstigt. Tandläkaren hade aldrig varit med om det tidigare men han hade hört talats om det. Hmmm. I morgon ska vi till Smögen med jobbet. Jag funderar på att sova i stället fö...