Det där med att storebror är sjuk och vi hänger mycket hemma är inte bara tråkigt för Storebror utan även har jag en lillebror här som blir otroligt rastlös och provocerar fram saker bara för att det ska hända något. Han dunkar på stackars Storebror i stort sett hela tiden. Igår tog han och vände upp och ner på skålen med ostbågar över matten och gick på dem. Gulligt gjort, eller hur. Han säger dumma saker men så klart en del gulliga också. Men jag tror nästan det går att se på honom hur full i fan han är. För att förhindra en likadan dag i dag som igår satte jag igång med full aktivering från klockan halv sex i morse när de där små människorna tyckte att det var dags att vakna. Vi spelade spel, byggde lego och jag gjorde trolldeg som de lekte med (lill"fan" slängde även en del runt omkring i lägenheten såklart) Man kan nästan se på tungan att dessa två är syskon. Mina gosingar. Så när klockan var tio stoppade jag ner dem i vagnen och gick till affären. Där bu...