När det väl kommer ett blogginlägg så är det helt deppigt. Fy vilken seg och tråkig dag. Utanför regnigt, grått, dimmigt och kallt och vädret trycker sig in trots att jag tänder upp. Känner mig deppig och som om jag jobbar allt för mycket, att jag inte hinner med mitt riktiga liv. Och vad är då mitt riktiga liv frågar jag mig då och det ända som dyker upp är min och barnens träning. Är det mitt liv, blir nästan ännu mer deppig när det är det ända som dyker upp. Men denna vecka. Måndag- judoträning för Elton, tisdag- min träning, onsdag simhopp med Elton, torsdag skulle jag och Elton försöka få till en squash tid medan Svante är på simning, på fredag har jag tagit ledigt för att åka skridskor med Svante och hans klass, sen skulle jag försöka få in ett yogapass innan jag ska på bokklubb. På lördag tänkte jag yoga och därefter badminton med Svante och på söndag yoga och så ska Elton på squashträning. Hej livet! Däremellan ska man försöka ordna med mat, hålla ordning hemma och läsa någ...