Sista dagarna i mars
Igår när P och Elton hade åkt iväg för att handla. Mysade jag och Svante. Kolla lite nätet, åt ostbågar och sen... ....... mysa. Köpte påskliljor och slängde ut julstjärnan som har stått så fint ända tills nu då den åkte ner i sopptunnan. Kändes hemskt att slänga den blomman som har fungerat som bäst hos oss men jul nu kändes mer än lite fel. På eftermiddagen var det bus och liv. Lite för mycket för min smak och trots att jag älskar dom här två älskade jag inte mest att vara mamma. Lagade majssoppa till Elton som han inte ens ville smaka på. Han gillar majs men inte jag och ändå åt han inte. Sketaunge. Idag har det varit en bättre dag. Den började med kuddkrig i vardagsrummet. Men vi var inte inne länge innan jag fått på dem kläder och vi stack i väg till Plikta. Sen var vi ute och lekte i tre timmar. Bilarna åkte rutchkana Svante kollade på Bilarna snurrade och dom åkte bil medan vi tittade på. ...