Lite insyn.
I går hade vi en ute dag. Först var jag ute och sprang medan Elton var ute och lekte på dagis. Efter dagis hängde vi på gården. Jag med ett par mammor och Elton med sin kompis Kevin. Kevin är en riktig vilde men väldigt go. Om du ser staketet i bakgrunden, det klättrade han uppför och hans mamma blev arg och gav honom en "timeout" Elton fattade inte riktigt det där och frågade mycket om det. Jag sa att Kevin skulle vara själv lite för att tänka på vad han gjort och det ledde till en väldig massa frågor om vad tänka betyder. Andra lite svåra frågor under dagen var bland annat vad hurra betyder, för de hade hurrat för honom på dagis, förbi, karta och nödfall. Det är kul att han frågar men satan vad svårt det är att förklara på hans nivå ibland. Efter att vi hade hängt ute till halv tre var Elton trött. Vi sov i sängen och sen väckte jag honom och satte honom på pottan. Efter det somnade han om på toaletten medan jag och Svante hängde i köket och stekte blodpudding. ...