Hoppas du haft en fin helg och dag. Min dag har varit riktigt bra. Jag fick sova till halv nio och sen stressade vi iväg till Skatås. Helt sjukt att det innebär stress när man har en timme på sig innan man ska iväg. Livet ändras lite med barn som sagt. Tidigare, hejhå, på med jackan och skorna och därefter öppna dörren, gå ut, låsa och sedan är man iväg. Nu ett mindre världskrig över någon grej, idag handlade det om skorna. Helt plötsligt ville Elton inte längre ha vinterskorna utan hade fått för sig att han ville ha sina sneakers på sig. Sen ett mindre utbrott när han upptäckte att hans sittdel till vagnen inte var med. Sen hade vi en mysig stund uppe i Skatås. Vi träffade Mulle, lekte lekar, och hittade massor av fina pinnar, ett par stenar och fikade. Emellanåt ville dock Elton (hemmakillen) "hem till sitt hus". I bilen på väg hem va han så trött att han somnade och sov hela vägen från bilen och hem. På eftermiddagen och kvällen gick vi till Liseberg. Vi hade jättemy...