Helgen och brister i kommunikationen.
God Kväll! Dags att säga hej då till helgen men inte för att återgå till vardagen i morgon utan till studiedag på dagis och häng med ungarna. Haft en rätt skön helg. Den började redan i fredags med att vi åkte direkt till Åby simhall efter jobbet. Kom hem sent och barnen var trötta så de somnade på en gång. I lördags sket jag i Mulle och lät P åka själv med ungarna. Faktiskt så börjar jag känna såhär att ska de fortsätta på Mulle får P göra det. Jag tycker inte att det är kul och det är inte så att barnen skriker av glädje. Snarare säger Elton att han inte vill och Svante säger inget alls men kanske att han tycker att det är kul. Skönt att vara hemma i alla fall men efter ett tag började jag fundera på var de tagit vägen. När de väl kom, två timmar efter att det slutat, hade de varit på Stadium också. Det gjorde så klart inget men det där med att kommunicera. Sen var vi på Liseberg på eftermiddagen och kvällen. Elton åkte slänggungan för första gången. Som han längtat efter det...