Hej igen 90-talet
Bara för dig. Är på landet och varje bild tar en evighet att ladda upp. Det är som att sitta med det första modemet man en gång hade och vänta och vänta. Men nu äntligen har jag fått upp dem så du får se hur de senaste dagarna har sett ut för oss. I torsdags efter att jag hämtat upp Elton gick vi till lekplatsen mitt emot dagis, nedanför Oscar Fredrikskyrka och lekte. Svante gungade och Elton gungade honom Så otroligt söta, mina goa ungar. Här skulle jag kunna tänka mig att bo, översta balkongen. Ända nackdelen skulle väl vara att jag kanske skulle störts lite eller mycket av kyrkklockorna. Men visst är det fint. Och soligt, till skillnad från vår balkong. Efter att vi hängt på lekplatsen gick vi vidare till leksaksaffären där vi köpte en leksak till Elton, som han skulle få på fredagen om han somnar själv. Nu lyckades han ju inte med det varken torsdag eller fredag men idag har han så gott som gjort det så i morgon är den hans. När vi kom hem bakad...