En helt vanlig dag

Vaknade upp sent efter att fått sova länge, så skönt, men trots det inte på det allra mest soliga humöret.

Igår fick jag för mig att det var dags att möbler om men det går inte att få det bra på något annat sätt än så det är just nu och så är det ju inte bra, så moment 22 kan man ju säga. Men det där med att jag började flytta runt på möblerna igår medförde ju att det stod saker precis överallt i morse på ett väldigt irriterande sätt.

Efter att stoppat 200 mordförsök mellan grinapan (Elton) och prickekorven (= Svante med vattenkoppor) och stoppat alla lakan i tvättmaskinen där ner åkte jag och Elton iväg på våra kickboard och mötte uppe mamma på Avenyn för en fika. När vi var klara där sparka vi oss vidare för att köpa en bikini till mig, present till kalas i morgon och lite kläder till killarna innan vi var hemma igen.

Sen på nytt stoppa 200 mordförsök mest på Prickekorven innan jag först stoppade honom i badet och lät den andra massproducera pärlplattor. När den första var färdig i badet växlade jag plats på dem. Sen åt vi, bråkade och gick och la oss. Tillslut hade bägge somnat och jag njuter av ensamheten då P är iväg på kul med sin bror som är på besök.

Med njuter av ensamheten menar jag möblerar tillbaka till hur det såg ut innan jag började igår. Blä. Avskyr just nu min lägenhet vill ha en annan som är mer flexibelt möblerbar.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg