Söndag och sista dagen på en två veckors lång karantän?

Eller?

Det spränger i bihålorna, ögonen gör ont och jag startar dagen med två huvudvärkstabletter, Alvedon och nässpray. Vet ju att Alvedon inte hjälper utan jag behöver bunkra upp med Treo men nu har jag tyvärr inte det hemma och apoteket öppnat inte förrän klockan elva så trots bättre vetande tar jag ändå Alvedonen och hoppas på effekt. 

Ska sätta mig i en evighetslång kö till 1177 senare också för att höra hur de tänker om att gå och jobba. Pontus, granne och läkare trodde inte det skulle vara någon fara och det är ju så att bihållsinflammation inte smittar. Men är orolig för att snuva och mest av allt för att folk ska bli förbannade på en. Ja, ja får se över om det krävs fräsningar idag eller hur det verkar och så vi se hur morgondagen blir. 

Skickat med ett par foto på mina godingar. 





Kommentarer

  1. Hmm.. låter inte så bra!! Kanske bäst att stanna hemma!?.. inte så mysigt att sitta bredvid dig på tåget precis.. när man inte vet vad du har!?
    Låter ju inte heller inte så bra att jobba när man mår så dåligt. Du borde vara hemma och vila upp dig.

    Riktiga, riktiga sötisar är dom båda 🥰😍

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg