Skratt och lite mobbing

Skrattade ihjäl mig och har kraftigt mobbat min kära sambo efter gårdagens läggning med Elton.


Han börjar ju liksom bli stor nu och med det uppstår ju vissa känslor. I alla fall. När vi låg där och pratade frågade min kära son:


-Har du sett pappas snopp?

-Ja, det är klart. Det gör jag ju dagligen. 

Vilket inte är så konstigt då vi alla går nakna emellanåt.

-Jag tycker det är lite äckligt när han går omkring naken med sin äckliga gubbsnopp, tycker inte du det?

-Nä, tänker att vi alla är födda nakna och att det inte är så äckligt.

Osv.

 

I alla fall, kommer så väl ihåg känslan när man inte alls längre ville se sina föräldrar nakna och bara tyckte att det var äckligt och nu är han där min fina unge.

 

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg