Så glad att du är här

Känns nästan overkligt härligt att ha dig hemma. Glädjen jag känner i hela mig när jag ser dig leka med Elton är obeskrivlig, två av de finaste i mitt liv tillsammans. Hoppas den här månaden kommer ge många sådana stunder att stoppa undan i minnet när du har rest igen, både för mig och för Elton. Tänk vilken tur han har som har världens bästa moster.

Skrattar för mig själv när jag tänker på din fråga om jag sprungit med barnvagnen och hur du trodde att jag hade egentid när jag var ute och sprang när den enda anledningen till att jag springer och inte cyklar eller gör något annat av de jag alltid hållit på med är för att jag kan utöva det med både Egon och Elton med mig. Om än något långsammare än vad jag skulle kunnat gjort annars.

Ser fram emot när vi ses igen.

Kram

Kommentarer

  1. :-).. Vi ska se till att skapa massa härliga minnen av denna månaden :-).. Jag tycker också det är obeskrivligt härligt att vara hemma och kunna leka med Elton,, och lika härligt att se dig brevid leendes :-)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg