Fri i över ett år

Idag fick jag tillbaka mensen. Zlatan som vi säger här hemma i stället för satan. 

Närde en viss förhoppning om att det hade blivit något fel och den aldrig skulle komma åter. Hörde om ett sådant fall för många år sedan. En tjej som inte fick tillbaka den efter att ha fått barn. Hon ville dock ha den tillbaka och så gjorde läkarna något för att sätta igång den igen. Det hade dock inte jag viljat. 

Hatar mens, pms och allt med den. Kanske hade viljat ha den om jag hade trott att jag hade kommit i klimakteriet men med det följer ju massa andra och vad det verkar värre "symptom". Men det trodde jag inte. Bara hoppades på god tur. Men får vara glad, slapp den ändå rätt länge. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg