Jobb, jul och hopp om lek

Rast. Så skönt det är. Jag är inne i en period då jag inte tycker att mitt jobb är det roligaste som finns. Så är det ju, det går lite upp och ner. Ibland tycker man bättre om det och ibland sämre. Att jag tycker det är mindre kul just nu har säkert att göra med att jag hade bett om semester men fick avslag. Jag skulle alltså kunnat vara hemma med min familj och mysa så här inför jul.  Dan före dan före doppare dan. Stabil så skönt att åka hem ikväll och veta att jag inte ska hit förrän på lördag igen. Men då tyvärr för hela helgen. Men det är som det är. Längtar nästan till julafton som ett barn. Det ska bli så kul att se vad Elton tycker om alla julklappar. Hoppas han blir glad. Han behöver lite glädje efter den här sega sjukdomen. Vad tråkigt han haft i flera dagar nu. Han är fortfarande lite hängig men i morgon hoppa jag vi kan gå ut och leka. Hoppas!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg