Mycket kasst och lite bra


Fredag, halvtid (lunch alltså) och svintrött. Har börjat läsa på kvällarna men det är så svårt att lägga ifrån sig böcker så det blir lätt sent. Mycket lättare att se ett avsnitt och sen är det klart.
Igår fick jag äntligen tummen ut och ringde vårdcentralen för att boka tid till läkare, ett av mina mål i höst. Problemet var bara att de inte ringde tillbaka som de skulle. Konstigt. Sen ringde jag idag men försent utan jag får försöka på måndag igen. Bläää. En annan dålig sak med gårdagen var att jag när jag öppnade dörren till avdelningen blev utskälld av en tjej ”jag hatar dig, jag hatar dig” och därefter spottad i ansiktet. Fy fan vad äckligt. Sen därefter ett bra möte följt av ett svindåligt som fick avbrytas för att ungdomen gick upp i affekt.
Lite bra däremot var att jag träffade ”min” personliga tränare. Det var kul, skratta mycket och inser att jag kanske inte är så bra på det där med träning och övningar som jag hade trott. Kändes så bra att jag funderade på att kanske träffa honom någon gång i månaden men när jag fick veta att det kostade 8995 för 10 gånger la jag bort den tanken J. Men jag har härlig träningsvärk idag trots att jag gjorde lätta övningar men på ett helt korrekt sätt.

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg