En bra start. Jag vaknade innan barnen vid sju och destrax därefter. Köpte go frukost och gick iväg till Hagabadet körde ett pass med Kundaliniyoga följt av bad och bastu. Hem och barnen är borta med Per. Dom är i stan och när de kommer hem har de med en ny tandborste till mig eftersom min slutade fungera för ett tag sedan. Alltså vilken toppen start på dagen men sen. 

Kasst. Jag hade köpt biljetter till en teater till mig och kidsen. Vad tråkigt, vill inte gå. Kan jag få vara hemma. Det fick dom så klart inte. Men de bråka konstant. Kände riktigt hur jag önskade att jag inte skaffat barn och förstört mitt liv. Älskar dom så klart men önskar att jag slapp ta ansvar för de tråkiga negativa skitungarna som luggat i en hög och slagits lite överallt. Lite gammal hederlig barnaga hade känts bra. 

Teatern var i allafall bra. Sen har väl den senare delen av kvällen varit okey. Middag och spel. Men jag kommer inte gråta när dom går och lägger sig direkt. Inte alls. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg