vemod och lycka


Har börjat förbereda mig, slängt papper som det är sekretess på och som jag sparat på mig under en längre tid (för att det är jobbigt att gå och slänga). Rensat lite på min White board så att det bara finns en tavla jag fått målat till mig av en ungdom samt två kort på barnen. Vemodigt men ändå härligt. Tror inte riktigt det här med bytet av jobb har hunnit landa i mig men att göra sådana saker gör ändå att det blir lite mer verkligt.
Tänk att om två dagar sitter jag på en buss på väg ner till dig i Tyskland. Som jag längtar. Det ska bli sååå kul att få se dig, Alma och er nya lägenhet. I år ska jag ta med mig massor av varma kläder så att jag inte går och fryser J. Kommer ihåg hur kallt det var senast. Har redan tagit upp väskan, eller rättare sagt så tog jag inte ner den i källaren efter Stockholmsresan. Men i alla fall så är jag LADDAD.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg