Den andra advent

Söndag morgon, andra advent och bara en dag kvar av den här helgen. Jag har beredskap, Elton är sjuk och igår gick jag inte utanför dörren på hela dagen. Ibland kan det kännas jobbigt att vara inne en hel dag men igår var det faktiskt bara skönt. Vi pysslade, såg på film och bara myste.

Idag har jag redan varit otroligt produktiv. Jag har varit ute på nätet, förnyat min medicin och lagt in om att få en tid till läkare för min Haluxvalux. Hoppas jag ska få en tid för operation, det får jag såklart inte med en gång men att gå till läkare är ju i alla fall en bit på vägen till att komma dit.

Idag har jag, om det är lugnt på jobbet, tänkt att gå och träna samt åka in till stan för att titta på en klänning och köpa några julklappar.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg