Rapport

Och så var det torsdag, igen och snart har även denna arbetsvecka passerat. Tre morgnar nu har jag varit beredd på att stanna hemma då barnen har varit på gränsen till sjuka men samtliga dagar har jag ändå kommit iväg till jobbet. Blir alltid lite jobbigare att åka till jobbet när man samtidigt är inställd på att vara hemma och halvt om halvt planerar för det.
Igår var jag och mamma iväg och såg Ringaren i Notredam på Operan. Den var mäktig. Varje gång jag varit iväg på något sådant frågar jag mig varför jag inte gör det oftare. Det är ju trots allt en fantastisk upplevelse som väcker något i mig och som jag bär med mig efteråt.
Blir dock lite bekymrad över mamma och hennes hälsa. Hon har svårt att gå och får ont i armarna när hon går. Hon berätta också att hennes medicin är vätskedrivande och att hon behöver gå på toaletten löjligt mycket. Så mycket att hon inte anser sig kunna gå ut under förmiddagarna när den fungerar som mest intensivt.
I eftermiddag har jag fullt upp med möten och annat roligt men just nu är det rätt lugnt. Har läst in mig lite på vår nya ungdom och ska se över lite hur det fungerar för en av våra andra pojkar.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg