Spookey

På telefonen har jag ett larm 05:45 som jag varje kväll söndag till torsdag ställer på aktivt samt ett som alltid är aktivt och ringer fredagar 06:30. Det första är för att komma upp till jobbet och det andra för att packa Eltons gympakläder. 
Igår somnade jag i soffan och missade därför att ställa klockan för att komma upp idag. Blev därför lite förvånad när jag vaknade idag 05:51 av att klockan ringde. Tänkte att jag vaknat till och aktiverat larmet i sömnen men ändå märkligt att jag missat första ringningen och konstigt intervall på snoosen. Men till det verkligen märkliga. Jag har ett nytt larm inställt på klockan som står på 05:51. Kan inte förstå hur det hamnat där. Skulle jag vaknat till och ställt klockan borde jag aktiverat mitt larm att skapa ett nytt är ju jobbigare och varför den tiden. Frågade också P, han hade inte gjort det. 
Jag med min dödsångest fick som första impuls att sjukskriva mig. Att min tid på jorden är slut och någon/något tänker se till att det händer på det sätt som är tänkt. Trots det sitter jag nu på pendeln på väg till jobbet och ser tågkrockar, påkörningar, galna människor som sticker ner mig och andra möjliga sätt att dö på framför mina ögon. Kanske ett flygplan som störtar på mig. Hoppas vi hörs igen. Älskar dig och om det värsta händer hälsa alla att jag älskar dem också. 

Kommentarer

  1. I går tittade jag på film på datorn, stängde av runt 23.30...
    Vaknade upp 02.30 av att datorn var på och en film satt i gång ...
    Konstiga saker som händer

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg