Tillbaka, tror jag


Så efter ett väldigt långt sommaruppehåll är jag tillbaka. I alla fall gör jag ett försök.
Sommaren har varit helt fantastisk, precis så som man drömmer om att den ska vara. Bästa midsommarfirandet även om inte syster och systerdotter var med i år. Följt av två varma veckor på tågluff i Italien. Hem för ett gästspel på jobbet i en vecka, för att därefter ha en vecka med simskolan för barnen. In på jobbet igen en vecka och sedan två veckors härlig ledighet till. Sen började jag denna vecka med föräldraledigt måndag och onsdag.
Kan säga att jag inte har landat in. I tisdags tog jag ett krafttag och fick lite gjort men idag, hmm inte direkt arbetat ihjäl mig än så länge.
Skönt i alla fall att jag är ledig på måndag också då barnen har studiedag. Ser redan fram emot helgen och ledighet.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg