tisdags måndagen

Känns som måndag men det är tisdag. Idag var det skarpt läge, alla skulle upp och iväg i tid. Elton tog igår ett beslut om att äta på fritids för att kunna sova lite längre. Vilket känns väldigt bra då det tar en evighet för honom i vanliga fall.

Själv tog jag tåget och när jag kom fram till Lindome beslutade jag mig för att ta bussen som går en bit och gör att jag bara behöver gå en kilometer i stället för två och gör att man lättare blir upplockad på vägen. Men som sagt lite trött och tar bussen åt fel håll så det slutade med att jag gick tre kilometer i stället.

Igår började judon och jag var med Elton. Nu var det i och för sig färre barn (alla hade kanske inte uppfattat startdagen) men tyckte ändå att jag kunde se att Elton kunde fokusera på ett helt annat sätt. Börjar bli så galet stor.

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg