Pinsam!


Sista dagen på arbetsveckan och det känns bra. I morgon blir det skridskor med Svante och hans klass. Frågade Elton också om han ville att jag skulle följa med honom och hans klass den 21 då de ska iväg och åka. Det ville han inte utan jag var pinsam. Det sa jag till honom att jag absolut inte var pinsam och frågade var det var som var så pinsamt med mig. Vet inte om han inte kom på något riktigt eller ifall han ville bespara mig att han skulle säga något elakt om mig men det han sa var i alla fall att det var för att jag gick runt och fes hela tiden (vilket jag inte gör) samt att jag som en person med touretts gick runt och skrek snopp, snopp, snopp. Tillslut kom han ändå fram till att det skulle vara okey att jag följde med ifall det innebar att han också skulle komma att få gå hem tidigare den dagen. Så nu skickade jag ett meddelande till hans fröken och frågade om de ville ha med föräldrar.

Kommentarer

  1. Haha... lika roligt att läsa - även om du redan berättat det 🤣😂

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg