Långsamt och negativa positiva besked

Nu sitter jag här med den här inte allt för nya frågan som dyker upp med jämna mellanrum. Hur långsamt kan tiden gå? Två veckor kvar innan semester och tiden segar sig fram, alltså verkligen segt. Kan tänka mig att det fantastiska vädret är en bidragande orsak till att längtan är större än vanligt. Denna vecka känns som om den pågått en evighet redan och jag var helt övertygad om att det var onsdag och fick som ett slag i magen när det gick upp för mig att det endast var tisdag förmiddag.


Dagens bästa var i varje fall att jag tog ett grav.-test i morse och det var negativt. Så kanske jag inträtt i klimakteriet nu utan ett endast besvär. Har läst på och tydligen ska det vara så att mensen ska komma tidigare innan den slutar och en hel del massa andra besvär men inget av det har jag upplevt så är det så här att komma i klimakteriet är det bara positivt. Ingen pms och ingen mens.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg