En bra dag

Idag har varit en härlig dag. Den började som vanligt alldeles för tidigt men solen sken ute. Efter frukost och andra göromål var vi iväg på playdate med tre vilda tvååringar och så Elton. Han blir så mammig när vi är med jämnåriga barn. De andra springer runt och röjer som tokar medan han helst vill bli buren eller i sämsta fall hålla handen. Efter ett par timmar blev han lite modigare och satt bredvid mina fötter och lekte med en liten motorcykel. På väg hem blev det Donalds sen ett par timmars sömn innan han och P åkte iväg och handla medan jag låg hemma och läste. På kvällen har vi pysslat lite hemma och nu sover korven. Det var P som la honom idag och jag skratta gott när jag först hörde P säga " nä, vi ligger inte på golvet och sover utan vi sover i sängen" och när jag gick förbi någon minut senare och såg Elton på golvet bredvid sin "bebis". Får hoppas på en bra dag även i morgon.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg