Ibland blir det för mycket av det goda.

Det blev precis bestämt att jag kommer ha en heldag för mig själv i morgon. Egon och Elton åker till farmor och jag får tid bara för mig själv. Ska till Hagabadet, gå lite på stan och förhoppningsvis även se ännu en bio. Denna gång tänkte jag mig "Jagad" har hört att den ska vara bra.
Att vara hemma hela dagarna och få vara med Elton är verkligen en välsignelse men på samma gång blir det som att bara leva på godis om man inte får något annat. De sista dagarna har om möjligt varit ännu sötare eftersom jag inte kan ta med Elton någonstans, inte ens in i affären, så det blir lite väl mycket av det goda. Så dagen i morgon känns som att äta en krispig sallad.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg