Idag är ingen vanlig dag

Idag är det min födelsedag. Inte mycket kvar men jag ska njuta av de få minuterna innan jag lägger mig och sover. Har verkligen haft en underbar dag precis så som jag önskat. Älskar fylla år, älskar massa folk hemma, älskar när alla gått. I morgon är det en helt vanlig dag igen men vanliga dagar är också bra förutom att vissa vanliga Dagmar åker syster hem till Tyskland och jag vet att då tar det ett tag innan vi ses igen. Nu ska jag leta upp en bra podcast att sova till så godnatt och tack för idag.

Kommentarer

  1. Jag tyckte också det var en toppendag spenderad med min finaste syster och vän :-).... tillsammans med familj.. DU,, jag kommer förhoppningsvis snart tillbaka igen.. Längtar redan!!!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg