Bad mammy, bad bloggerska

I förmiddags åkte P och Elton till landet för att klippa gräs, njuta av landet och träffa mormor. Själv stannade jag hemma med Svante. Fortfarande sjuk, jag alltså, så jag orkade liksom inte åka iväg.

Sen det att de åkte har jag längtat efter att Svante skulle somna för natten så att jag skulle få göra mina saker. Schysst mamma som jag är lät jag honom somna redan strax efter fem. Hmm. Nu är klockan tio och han är vaken eller halvvaken i min famn men jag har hunnit massor. Jag har gjort tackkort, fixat med album, letat information i gamla bloggar och insett att jag skrev mycket roligare förr. jag var ju nästan rolig samt insett att jag måste bli kuligare igen. När jag lagt Svante igen ska jag fixa lite kort och sen ska du se hur vi hade det i lördags 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg