Det är sjukt hur mycket man hinner på en dag.

 Man kan hänga lite i köket.
 Eller spela basket med en skål och en badboll, tills en lite människa kommer och stjäl det.
 Svante har verkligen en kreativ och stylish sida måste jag säga. Här har han fixat lite fin hårförlängning i stället för att bli irriterad över att han har så lite hår.

 Själv är jag också otroligt kreativ och gör knappt ätlig köttfärsås till mig själv.

Sen hänger vi lite i vardagsrummet och diggar musik som Svante fick på namnfesten. Här kör vi "Bockarna bruse". Även här med lite annorlunda stil. Ena benet uppdraget.

Skulle fortsatt skriva här i lördags men orkade helt enkelt inte. Så jag postar det halvfärdigt i stället för att Svante är så söt och för att han blir 11 månader idag. Grattis till honom som har 40 graders feber..




Kommentarer

  1. Hahahah,, gillar ditt inlägg med alla bilder. Framförallt gillar jag Svantes hårförlängning :-)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg