Göra en Britney

Tänker allt mer på att raka av mitt hår. Bara ta en trimmer och ta bort allt.

Tro nu inte att jag är deppig och gör en Britney. Utan det handlar om något av det äckligaste som finns.

Vet inte om jag har berättat det men för två veckor sedan hittade jag löss i håret. Gick igenom hela familjens hår och det var bara jag som hade och givetvis kom det från jobbet. Sen gjorde vi det man inte ska göra. Jag avlusade hela familjen. Först en gång för två veckor sedan och därefter en gång till veckan efter.

Redan innan jag hittade dem hade jag lite tvång gällande det här och har ofta kammat mig när jag kommit hem från jobbet men nu har jag utvecklat riktiga tvångstankar. Jag verkligen känner hur det rör sig i håret och jag kan vakna mitt i natten och vara tvungen att gå upp och kamma igenom håret med stålkammen. Har inte hittat några efter första gången men jag känner hur det rör sig. Kan till och med få för mig att de är i mina ögonbryn. Det här är verkligen äckligt och därför känns det nästan som en bra ide att raka av allt hår. Vad tror du om det?

Kommentarer

  1. Ush ush, men nej. Inte raka av ditt fina hår. Lössen e ju borta nu. Tvångstankarna kommer nog försvinna innan ditt hår växer ut

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg