Inte så jävla PK

Ibland får jag det som en smäll på käften. Jag är inte så PK som jag önskat att jag vore.

Idag var vi och köpte nya skor till Elton och Svante. De vi tittade på till Elton fanns inte i hans storlek men de fanns i en annan färg så vi kunde prova dem och se om de passade för att låta honom i butiken ta in dem i rätt färg. Nu tyckte Elton att de som han bara skulle prova var helt rätt färg. Cerisa.

Vi köpte dem men jag tycker inte alls om dem och jag kan inte säga om det beror på färgen eller att jag inte gillar modellen på honom. Men han är glad. Hade de varit i en annan färg och jag inte tyckt om dem hade jag aldrig låtit honom köpta dem, men nu bara för att de var rosa så följde de med hem.

Fy fan vad det här med könade färger är jobbigt. Undra om jag tyckt de var lika hemska om han varit tjej. Jag vet F-n inte.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg