Jobb bajsaren

Har ju glömt att berätta något riktigt omvälvande. Jag har blivit en jobb bajsare. Du vet en sådan som det första personen gör när den kommer till jobbet är att gå in och bajsa. Numera är den personen jag.
Hur denna utveckling har kunnat ske är inte lätt att förstå men jag ska ge dig omständigheterna runt det, så kanske det klarnar.

För det första, jag är nästan aldrig ensam hemma. Ska jag bajsa får det liksom ske för öppna dörrar eller om den är stängd så står en eller två ungar utanför och rycker i handtaget, bankar på dörren samt pratar.

För det andra. Jag är ensam när jag kommer till jobbet. Ingen annan på det plan där jag håller till. Toaletten är placerad i ett omklädningsrum. Så man behöver gå igenom två dörrar för att komma fram till den.

För det tredje, jag har aldrig tid annars.

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg