Jag som en redbull

Just nu är jag otroligt energisk.

I måndags var ju på IKEA och köpte tyg och överkast, samt satte upp tyget på väggen. Tog hela kvällen såklart.

Igår hängde jag på krogen med Tanja.

Och idag. Jag har badat killarna. Helstädat badrummet. Satt upp fyra foton. Fixat för räkningarnar. Fotat allt jag ska sälja på blocket. Nu ska jag lägga in det på datorn och efter det ska jag lägga in annonsen. F*ck! vad bra jag är. Så nöjd med mig själv. Och blir jag klar med det ska jag fixa vimplar till Eltons kalas och en karta. Knäcka lite ägg också kom jag på att jag skulle göra och separera till mina macaroner.

Kommentarer

  1. Jisses,, vilken mega-energi.,, och hur många redbull drack du? :-)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg