Nytt, nytt, nytt!!

Idag har jag börjat min nya utbildning. Det känns otroligt bra, tror jag kommer att lära mig massor och verkligen utmana mig själv. Nu första året är det en hel del teori varvat med rollspel och reflekterande uppgifter men nästa år ska vi ha en egen familj att behandla. Vi ska vara två terapeuter, en direkthandledare, tre i ett reflekterande team, två som observerar och en som observerar allt plus att det ska filmas. Får nästan ont i magen av att tänka på det men jädrar vad jag kommer att lära mig mycket. 

Sen har vi varit och köpt en ny soffa. Så otroligt skönt. Har verkligen låtit ett hat växa upp till min gamla. Så nu sitter jag och P här i varsitt hörn och bara njuter. Plus att jag har tjänat nästan 3000 kronor när jag köpte ett nytt årskort på gymmet för 3000 i stället för 6000. Bra va?

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg