Varning! Skryt inlägg

Och på väg hem från jobbet ringde de från tidigare arbetsplatsen och uppmanade mig att söka samt gjorde massa reklam för stället när jag sa att jag blivit ombedd att söka ett annat jobb idag.

Go känsla att ha med sig i helgen. Jag är bra, i alla fall tror de det (mohahha). Elton tyckte jag skulle välja det jobbet jag var tvungen att jobba minst på så att jag skulle vara hemma mer. P sa knappt något. Han borde ju verkligen hylla hur duktig jag är även om jag fått rätt mycket bekräftelse som det är.

Ska passa på att skryta lite till. Tjänade 400 kronor när jag klippte Svante och inte för att höja mig själv men jag måste säga att det blev bättre än när vi gått till frisören.

Så nu var det nog färdig skrytet för idag.

Kommentarer

  1. Ojojoj,, så tjänsten blir alltså ledig då??
    Du e bra! Jäkligt bra!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg