Ett bokslut av årets första månad

Mitt nyårslöfte det här året har ju handlat om förändring. Så frågan är ju vad jag lyckats uppnå hitintills.

A goal without a plan is just a wish

Mina mål med januari eller 2017 som jag uppnått:

Hälsa:
Ta bort hudflikar på ryggen
Komma igång med träning efter sjukdom
Lära mig mer om Rosacea och ta hand om den bättre
Köpt olika masker och serum för att få bättre hud och mindre utslag
Läsa mer böcker

Arbete:
Bli klar med de utredningar jag har igång
Introducera ny person på min tjänst
Sluta mitt arbeta på Fagared

Socialt:
Umgås med vänner
Deltagit i feministisk bokklubb

Familj
Varit på äventyrsbad med kidsen
Åkt skridskor
Sagt till P att jag vill separera vilket medfört att vårar liv tillsammans blivit mycket bättre. Han tar ett otroligt mycket större ansvar för hemmet, har slutat att sitta böjd över sin telefon och faktiskt börjat (försöka) kommunicera

Jag är faktiskt rätt nöjd. Det måste jag säga. Älskar förändring och den är här.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg