Simskola och kusinbus.

Idag började simskolan för mina små killar. Svin kallt ute även om det inte syns på bilderna och blåsigt. Själv hade jag tjocktröja och jacka på mig. Brrr. Klockan var inte mer än tio när hans kurs startade.
Laddad inför simskola och för korttagning. Vet inte var Svante har fått det från, inte mig i alla fall men han har börjat göra läpplut på alla bilder han poser för. 

Här har han kommit i vattnet. Lite försiktig till att börja med, men han är ju en väldigt bra flockmedlem och gör som andra gör. Tar efter och är mysig att ha att göra med. Som du ser nedan har han snappat tag i simfröken när passet är till ända. Efter passet tog han på sig sin badrock, vilken han sedan gick i hela dagen, lite blandat med nakenhet.
 Sen till min andra hjälte. Han kom han såg han segrade. I alla lekar/tävlingar gav han allt. Han körde på busade och lekte så att till slut fick även han hålla fröken i handen, men det var nog mest för att de skulle ha koll på honom.

 Vid lunchtid kom kusinerna ner också. Så det blev lek, mat och bad ända tills läggdags.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg