Gnäll och gnäll


Läser i aftonbladet att Ed Westwick (Chuck i Gossip Girl) är anmäld för flera fall av övergrepp. Vet inte varför det inte förvånar mig, men det gör det inte. Han har det ”typiska” utseendet för någon som tror att de kan göra hur som helst mot andra människor (inte för att det finns ett sådant utseende någon annan stans än i mitt huvud).

Snart har halva dagen passerat och jag längtar både till lunchen, svinhungrig, och till det att jag slutar då jag är helgsugen. Grymt helgsugen. Vill inte vara på jobbet och inte jobba idag, utan gör mitt bästa att maska sådana saker. Stänger dörren till kontoret och skriver ett inlägg i stället.

Vet däremot inte vad jag ska skriva om. Skrev just ett jättelångt som jag raderade då det bara var mina tankar som fladdrade förbi som skrevs ner och inte något som var ett dugg intressant. 20 minuter kvar till lunch.

Sådär ja, Överlevde till middagen och åt otroligt mycket nu längtar jag i stället efter att sova, en liten god middagslur. Men, jag ska sluta klaga nu.

Hörs senare.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg