Bra ändå...

Nöjd med hur jag startade gårdagen då jag gick upp (vakan av mig själv) kvart över fem på morgonen och körde yoga hade jag som intension att göra samma idag. Så jag gick och la mig klockan nio somnade rätt omgående och ställde klockan på kvart över fem. Gick inte lika bra idag kan jag väl säga. Istället kom jag upp klockan sex, en kvart senare än vanligt, och det där lugnet på morgonen jag njutit av så igår blev i stället den vanliga stressen.
Cyklade till jobbet och insåg att jag verkligen måste ha en cykellampa nu. Det är mörkt. Var faktiskt nere igår och letade efter mina cykelsaker utan att hitta dem i går kväll men det blir till att köpa ny. Så mörkt är det nu.
Väl på jobbet skulle jag hoppa in i duschen, då låg personal fortfarande och sov (så att jag inte kommer in) så jag gick till duschen i intaget. Den fungerade inte, kom endast några droppar så det blev en handfatsdusch.
Så började min dag. Men det är sol och blå himmel. Jag kommer att gå halv tre och det känns faktiskt rätt bra.

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg