trött och höst depp


Jag har varit helt under isen sedan Stockholmsbesöket förra tisdagen. Sömnbrist i kvadrat som hängt med. Min igår gick jag och la mig tidigt och idag känner jag mig som, om inte en annan människa, så i vart fall en gladare människa. Det underlättade ju också att barnen är så pass stora att de var ute och lekte ända fram till läggning igår.

I söndags var jag på Judo med Elton, det var så kul. Han har så mycket energi att det är galet. Han står verkligen inte still en sekund. När de ska stå på led, står han och hoppar. Han dansar runt och ibland gör han liksom lyckoskrik. Alla andra barn står på raka och fina led. Men han gör det inte på något dumt sätt utan bara gulligt och snällt.

Trots att jag mår bättre har jag börjat tänka i tankar att det kanske är dags för mig att lämna SiS, kanske har jag varit här för länge, kanske har jag blivit bitter över de förändringar som inte hänt. Och kanske beror det bara på en trött och höst depp och att jag kommer tänka annorlunda om några veckor. Jag ska i alla fall göra vad jag kan och försöka komma i säng lite tidigare under några dagar.

Kommentarer

  1. Kanske e du bara trött... se hur du känner om några veckor

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg