Jag har det gött

Vilken dag. Känner mig härligt varm och mjuk. Vaknade isigt och när klockan blivit lite över sju hade jag hunnit med att göra muffins, cakepops och chokladbollar. Sen väcka kidsen, vinka hejdå till Elton, bråka lite med Svante innan jag bärande och kramande gick med honom till föris. Hämta upp det jag beställt till Svante i presen och slog in dem innan jag tog en frukost. 

Därefter ett annat tempo. Till Hagabadet, skaffa medlemskap och tog därefter ett hot vinyasapass följt av ett hot yinyogapass. Så skönt att vara i värmen. Sen en dusch följt av vila under filt i en vaggande fåtölj. Nu sitter ja i ett relaxrum, dricker varmt citron och ingefära vatten medan jag väntar på att träffa hälsocoachen. Ska bli spännande att se vad det innebär. Känns som att det här är det bästa jag gjort. Första gången jag inte fryser på en månad. Tror jag ska flytta in här och stanna till i maj. Synd bara att barnen inte kan komma och hälsa på. 

Efter att jag lämnat här idag ska jag plocka upp barnen för en kväll med tacos och fredagsmys


Här sitter jag och har det gott. 

Over and out.

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg