Bästa helgen

En hel del stress men också massa av njut. Började lördagen med mens och hot core yoga. Kanske inte bästa kombon och får lätt erkänna att jag fuskade lite. Sen hem snabb dusch och så stack jag och Svante till mormor och hämta bilen. Stressa iväg till Eltons gymnastiksuppvisning. Så duktiga! 

Därefter hem och snabbpacka och vidare mot landet med stopp i Åsa för pizza och godisköp. Sen seriös döappning med brasa, bubbel och godis. Somnade i soffan och vaknade i sängen. 

Idag har jag tvättat trappan och altanen. Blev sååå fint. Vi har varit hemma hos en arbetskamrat och tittat på hennes enbackar gamla kycklingar och fikat. Jag har rensat rabatter, grävt maskrosor och sått gräsmatta. Nu sitter jag och småfryser och ser på judo. 

En härlig bild från helgen



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg