Helgen som passerat


Måndag, sol och blå himmel. Kallt och trött i morse. Den här tidsförändringen är skit, barnen var som zombie. Jag också men kanske mer beroende på att jag satt uppe sent och såg på Netflix. Började titta på Bron i förra veckan och utvecklade ett beroende i helgen. Förutom Netflix har jag hunnit med att träna lördag söndag, kalas lördag, söndag. Riva ut en byrå så det ser ut som kriget hemma eftersom jag inte har någonstans att göra av det som fanns där i och gå ut med Per och äta lunch på Gyllene Prag när vi fått iväg både Elton och Svante på kalas igår. Sen har jag ju också städat, tvättat och lagat mat. Det som måste göra varje dag.

Kommentarer

  1. Sol och blå himmel hör med.. mega trött och halsont, men snart ska jag hämta upp Almis 😊

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg