Lycka och orolig mage


Igår tog Per med sig Svante till Elton gymnastik för att jag skulle få komma iväg och träna. När jag kom hem tog det verkligen emot att gå iväg men jag lyckades övertala mig och så glad jag är för det. Var ett riktigt härligt pass med lugn Vinyasa, mådde så bra efteråt. Lycka för mig just nu är verkligen att komma i väg och köra ett riktigt bra yoga pass. Jag önskar jag hade vunnit hur mycket pengar som helst och kunde tillbringa dagarna med att träna och bada. Har faktiskt svårt att tro att jag skulle tröttna på det. Tänk att skicka iväg barnen till deras skola för förskola och sen gå iväg själv till träningen. Köra ett par pass, köpa mat, hämta barnen laga mat och umgås.

Fick precis sms av Per, den stackaren har feber, ledvärk och orolig mage. Undrar om han klarade av att cykla hem eller om han tog cykeln på pendeln.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg